Rawfood Nespressobollar

Dessa powerbollar har jag gjort i två varianter, en med kakao och den andra med nyttigare kakaonibs. För övrigt är receptet det samma.

Rawfood Nespressobollar

  • 200 g mixade naturella nötter
  • 1-1,5 dl kokosmjöl
  • 4 msk agavesirap
  • 1 dl Nespresso Dharkan eller valfritt starkt kaffe
  • 3 msk kakao eller 2 msk kakaonibs
  • 1 tsk Bourbon vaniljpulver
Garnering: Sesamfrön eller kokoschips
 
Gör så här:
  1. Mixa alla ingredienser och forma till bollar. Ställ svalt.
 
josephine Asplund
2016-03-07 @ 16:51:06
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mjolkfriabakverk.blogg.se

Jag bakar mjölkfritt, dvs utan både laktos och mjölkprotein. Det viktigaste för mig är att det ska vara bakverk som alla kan njuta av med eller utan en mjölkallergi. Visst går det att baka goda och tilltalande mjölkfria bakverk. Välkommen till min blogg!

RSS 2.0